Snälla?

heej heej =)

har typ precis ätit^^ var på stan med hilda idah^^<3 mkt najss såg en viss persoon :):)<3<3 har saknat han som fan! jag köpte inget för jag hade inga pengar! :S

Och nu skulle jag vilja säga snälla!(till några personer fler än 4 st faktiskt) asså snälla tyck inte illa om mig men tyck inte om mig heller jag är ju den jag är och om du inte tkr om de så behöver du inte tycka om mig, men tyck då inte illa om mig heller... för jag har inte gjort ngt! men har jag de så kom fram och säg de då snälla? För jag pallar inte tänka på vad jag har gjort för att ni inte ska tycka om mig? visst jag är inte perffa men vem fan är de? så nej snälla kom och säg de ist! Då först kanske jag kan försöka fixa till problemem!


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0