Älskad av många och nu dyrkad av alla^^

hah hej :)

Nu har man jobbat två dagar i järlåsa skola i 2-3 an^^ och man har överlevt! xD haha nej men ibörjan hade jag skit tråkigt... "/ typ nada att göra och sånt skit, men sedan började barnen mer o mer prata med mig :P Dom e riktigt söta :) De vart faktiskt till och med brååk om vilka som skulle vara med mig^^ haha älskad av många, dyrkad av alla så är de bara x) Jag skaa jobba från 7.30-14.00 alltså barnen slutar ett så jag är en timme på fritids men jag brukar stanna längre för de är kul att vara där och "leka" xD och alla klänger på mig så jag kommer rent sagt inte därifrån ;P

Min Nalle/Sötnöt är i norrtälje nu.. han är där men baltic sea xP hoppas han har de kul x), jag saknar honom grymt mycket. Bunny älskar sin Nalle♥


Ska nog sova nu annars kommer jag typ somna i den skolan imorn xD
Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0