Ensam

Heej :)

Denna dag har varit lite upponer.. "/ Berättar inte alla andledningar men de är tur att man har vattenfast mascara xD nej men efter skolan sskulle jag åka till sötnöt men han mådde dåligt.. "/ de är inte bra.. :s stackare<3 Men jag åkte hem till en kompis ist.. Hade de trevligt^^

Sen hämtade moster mig :P fick då reda på att mamma åkt in till akuten... Hon sa de tidigare att hon skulle de men ändå.. Trodde inte riktigt att hon skulle de.. Sitter nu hemma och provar lite kläder till imorn.. De har ju blivit skit kallt ute nu :s!! Ska kaaanske ha stickad tröja och tights xD haha galen jag vet^^ Men de är typ skit tyst här.. Tv:n är cp så den vill inte funka :( har lite musik på men iaf..

Imoron ska jag till gymnasie mässan :D och kolla lite... ^^ SEn vet jag nt riktigt vad jag ska göra.. :P Aja ska testa klart, tvätta mig och sen kallar sängen på mig ;)

Kraam<3

Hatar mensvärk

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0