Fullbokad Söndaag x)

heejj :)

Har precis kommit hem xP de hela började med att jag gick upp vid 11 :P och då hoppade man i duschen x) Vi skulle till kyrkan vid tolv men två stycken VISSA personer försov sig ju så vi hann inte :P så vi åkte direkt till Vänge till konfan^^ Sen åkte jag, eve o micke mot stan för vi skulle till lillkusins dansuppvisning ;) När vi gick mot grand (där hon skulle uppträda) på gågatan så ser jag Cb :P han fick syn på mig med och gick emot mig, sträckte fram sin hand och sa typ: hejj måste bara få skaka xP Efter de frågade jag om jag inte skulle få en kram så jag fick en xD moahahah^^ Sen gick vi vidare mot grand och såg dom uppträda^^ hon var jätte duktig (Y) Sen åkte vi mot maaaxxii för vi ville ha cheeaseburgare xP vi åt dom o sen åkte vi hem till kusinerna och åt middaaah :D i hela verkat var de en bra dag^^
Imorn är de skola... "/ fy... orkar inte xP men nu är de inte lååångt kvar tiiiiiill juuuul :):)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0