Hostattacker från öster! ta skydd o.O

heej^^

Sjuk.......... fett tråkigt! och fett pain... asså jag mår ganska bra förutom  den jävla rethostan!! :@ blir så trött på den! Men på något sätt känns det som om de är ett måste att gå till skolan imorron... Måste ju få till liite arbete iaf... önskar jag bara slutar hosta tills imorn...
Idag vaknade jag vid tio över tolv :D hahah fett skönt de var^^ sen har jag inte gjort så jätte mycket idag.. Typ städat så de faktiskt går att vara i mitt rum :P sen har jag typ tänkt på att imorn är de freedaaaaaaag^^ Vet inte riktigt vad jag ska göra då men men^^ hittar nog på ngt^^

Ska snart kolla tvää och vänta på syster ska ringa<3

Kraam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0