Jag lovar att jag kommer dö.. o.O

heej  heej :)

Host attackerna vägrar ge upp! jag har gjort typ allt! druckigt mycket, tagit tabletter, sovit inte fan hjälper de! -.- Ska sura med att äta glass snart ^^ OM jag inte dör innan "/ tror han de.. min hals är typ död och mina lugnor gör ont!! :(

De är lördag... kväll.. och jag har NADA att göra... :( förutom att dampa loss på min hamster!! hon biter på buren heeela tiden! -.- de börjar bli ganska jobbigt nu xP Ska nog ta ut henne och låte henne mysa i min säng en stund (:
Längtar till sommaren!! för några andledningar ;)
1. Ska en vecka till Tyskland^^
2. Ska få en hund!! :D
3. Ska till USA i ungefär en vecka men pappa :)
4. SOLA o BADA!!
5. ingen skoooola :D

Haha jätte skönt^^

Kraam<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: min syster har gjort den :)

2010-11-21 @ 11:26:14
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0