Mattee

heej :)

Sitter nu äntligen i mitt rum och ska plugga men hjärnan vill inte sammarbeta "/ Var på gymnasiemässa efter skolan idaah :D de var nice kommer nog söka te real tilll hund utbildning typ :P och dom som stod där och "presenterade" hela allt sa att man måste inte ha hund men de skulle vara en fördel (men får ta med sig sina hundar) jag sa de till mamma så jag kaaaanske kommer få en hund (A) snacka glad! :D hehhe ^^ fast kommer inte bli så stor isf.. så där rök chansen med en tervuren -.- ajaa kanske en kooikerhondje :) skit söt och inte så stor men måste prata med pappa oxå så aa... "/ ajaa fast jag är glad över de är jag sur oxå men inte rikitigt på någon för har mensvärk så är allmäna irreterad! -.- xD hm.. måste försöka plugga nu!

Hare bra<3
Kraam<3





älskar dig<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0