Sjuk.. o.O

Heejj :) Ska snart sova så jag inte är helt död imorn^^ haha den här veckan och nästa är de ju PRAO :P men den här veckan har jag ingen xD haha men nästa vecka ska jag PRAOA på järlåsa skola -.- men min gamla lärare som handledare meeeeeeen jag hatar henne men hon typ älskar mig.. Hmm får se hur de går ;) Idag var de inget speciellt jag gjorde i skolan.. Hade typ à-pass hela dagen :P imorse när jag vaknade kunde jag inte prata o.O jag menar de! de har jag typ inte gjort på hela dagen...... Yippie noot!!!! Efter skolan åkte jag hem till älskling^^ som sagt kunde ju inte prata så typ viska hela tiden xD aja vi hade de mys iaf :) älskar dig sjukt mycket<33 Ska nog fixa naglar sen hopp i säng :D gonatt!! Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0