Tårarna rinner..

Jag trodde inte att de här ens kunde hända.. trodde inte alls.. visst jag har sett vibbar av de.. men jag ignoera dom.. intalade mig att de inte var sant.. nu känner jag mig dum.. men.. jag älskar dig och de vet du om.. önskar bara att de inte skulle bli såhär.. tårarna rinner och jag kan inte stoppa dom.. jag kommer komma ihåg den här tiden med oss.. den varade inte jäätte länge men de kändes som länge.. jag älskar alla stunder du var nära.. varje gång vi låg i sängen och höll om varandra.. jag kan inte hata dig.. jag kan inte vara arg på dig heller... de ända jag kan är att sitta här och låta tårarna rinna och känna mörket omkring mig..

Älskar dig till månen och tillbaka..</3


Kommentarer
Postat av: nejjaah♥

ååh emma :c beklagar gmn<3<3<3

2010-12-02 @ 13:18:17
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0