Duscha och dödskallar

Tjaa :)

Har precis fixat till sängen bytt lakan, örngått och sånt skit :) De blev ett svart örngott dödskallar i olika färger som jag fått av syster<3 Mycket fint :) Ska snart duscha, ska vara frääsch lixom ;)


Var med sötnöt efter skolan idag :) Gillas! När vi kom dit ville han sjuta pilbåge och för att visa MINA skills skulle jag oxå sjuta... de gick ju bra... fick strängen på min arm ¨så har ett blåmärke där nu.... -.-' duktiga jag :D Sen åt vi typ pirog till middah haha :D och drack COOOOLA som jag velat ha hela dan men inte orkat köpt :P De var grymt mysigt<3
Ska fixa de där till helgen oxå.. Ska typ först ha husvagnparty med ett par kompisar + sötnöt och sen kanske ha party hos sötnöt med samma kompisar ;)<3

Ska hoppa in i duschan nu så man kommer i säng ngn gång :)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0