Hemma igen :)

Heej Heej ;)

Har precis ätit frukost ungefär... Är ledig från skolan idag eftersom vi skulle komma hem sent igår och de kan man säga att vi gjorde xD Jag var inne i mitt rum klockan två på natten i natt.. (öhm) De är inte så sent men ändå om man har dansat, skrattat och speciellt med våran släkt så är man gaaaaaaanska trött :P speciellt om man ska upp till skolan :) Men det var riktigt kul kan jag säga! :D Haha blev uppbjuden av tre killar (en väldigt vänlig, en min kusins barn fast han är äldre än mig och sen en full kille som jag sa nej till xD) haha och sen av en tjej, pappas kusin :P hon var också ganska full :P Men fyfan va roligt vi hade! :D Det vart en elvis låt och heeela våran släkt typ dyrkar han, nej men älskar honom så alla tjejer plus pappa ställde sig på dansgolvet och dansade och sjöng med :P Men min kusins barn hade lovat mig en dans och när kvällen började mot sitt slut kom han äntligen :P Han löft bort min drink ur handen, gav den till mamma och tog min hand xD hahahah värsta romantiskt om vi inte hade varit släkt och om jag inte haft kille :P (men jag skulle inte byta bort min sötnöt iaf<3) Jag och min kusin dansade som fan :P (inte den kusinen jag brukar tala om utan en heeelt annan^^) Vi dansade för min farmor som är hennes mormor xD de var oxå fett kul :) Sen vid halv tolv "flydde" brudparet :) Nej men dom skulle till deras stuga där dom skulle öppna presenterna :P Juste! Gud så fin min faster var på bröllopet!! Hon var jäätttee fin (A) och kläningen var gudomlig!^^ haha:P

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu mer än att tänka tillbaka på igår :P Sen vid fyra ska jag åka till vänge för att träffa mig sötnöt som jag inte träffat sen i fredags :D<3 Gillas stort :) Ska nog hoppa i duschen innan också :)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0