let me be

Kan du bara försvinna ut ur mitt liv? Stick du bara kommer om och om igen jag har sagt till dig att jag inte vill ha något med dig att göra. Du vet det, ändå kommer du hela tiden. Jag känner dig för väl så försök inte att komma tillbax på ett annat sätt. Låt mig och mina vänner vara. På ett eller annat sätt får du bara fler i fler att hata mig. Jag pallar inte längre. Du har redan försört mitt liv flera ggr om. Så jag fattar inte varför du är kvar? När allt börjar fixa sig förstör du igen. Men jag lovar dig förstör du ngt nu söker jag upp dig! Jag vet var din brevlåda bor okey? So stay the fuck out of my life!

Kommentarer
Postat av: nejja

shit vad har hänt emmis? o:

2010-11-06 @ 16:40:56
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0