Matte -.-'

Tjaa :)

Sitter och intrallerar sims spel nu :P hahha ska nörda senare ;)
Ville att sötnöt skulle komma men han har typ inga busskort så han kunde inte :( och de har jag typ inte heller xP så jag kunde inte åka dit :P men jag ska hem till han imorron istället :) efter skolan, får be någon stanna kvar och hålla mig sällskap för han slutar sent och jag tidigt :P

Räknar matte medans jag väntar på att spelen instralleras -.- paaalla? nej! är typ på tal 25 och diagnosen ska vara klar till på onsdag......... de är typ 53 tal hela kapitlet!! :O kommer inte vara färdig! men jag fattar typ naada.. vadå "ATT BYTA VOLYMENHETER" ??? kan inte be om hjälp imorron heller för hon (läraren) jobbar inte imorron eller på tisdag heller -.-' aja hennes fel isåfall ;P
Ska snart äta, vet inte riktigt vad det blir men det stinker!

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0