Muaa.. Tjickaa.. Ehm?

tjaa :P

Haha sitter med typ värsta ansiktsmasken i min säng just nu xD haha ska nog snart sova för jag är typ skiiiiit trött men jag pallar inte ;) hahaha xD
Måste hitta något att läsa... Boken jag har nu (eragon) är skit dålig... den är vääldigt seg... :D haha^^ Shit jag sitter fan och garvar med mig själv ;) ojojo som sagt IQ:t ligger på minus 20 ;)
Sen mååste jag köpa kläder! :S har typ inga :O eller jo jag har men jag orkar inte ha DOM kläderna ;D så jag behöver nya ;)
Har fått tillbaka min stationnära data också! :D ÄNTILIGEN!! har saknat den, måste spela the sims! Har varit jäääääätte sugen på det länge ;) haha^^ Min bror har suttit och intrallerat windows saker på datan hela kvällen typ :) Tack<3
Imorron kommer han typ fixa det sista sen ska jag hämta alla mina sims spel som är hos kusinerna nu ;) sen ska jag låna ett av dom.. det jag inte har :P det är typ ett eller två jag INTE har resten har jag :P spelnörd (A) eller simsnörd xD


Ska nog tvätta bort ansiktsmasken nu för att sedan sova eller nått :P

Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Bror

Nema problemas:)<3

2010-10-17 @ 17:41:35

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0