Plugg? o.O

tjaa :)

Har skit ont i magen >.< :( schnyyft! hahah vet inte varför.. de började igår natt.. vaknade klockan fyra av extremt ont i magen!.. Sen när jag lyckade somna om och vakna på morronen igen var de lungt.. sen vid 10 fick jag ont igen.. "/ sen när jag hade ätit gick de över men sen började det IGEN! -.- haha har gnällt om de hela dagen för samtliga personer ;) hahah... aja skolan gick väldigt fort som vanligt idag... imorron är de torsdag... hatar torsdagar.. vi har so, no, matte, idrott, språk och typ mea... yippie.. -.- fast sen ska jag hem till sötnöt efter de kmr bli najs^^<3

Har pluggat i typ 2-3 timmar nu men kan fortfarande inget! o.O pallar inte plugga längre.. höll på att somna... Ska nog snart lägga mig fast först måste jag fixa kläder och naglar till imorron............ :D hahaha aja imorn är ju sista dagen inna höstlovet :D ahah iallafall för mig ;) jag är ledig på fredag^^ hihih ska sitta i en trång bil i nio timmar istället... ehm.... ja.... ska ner till skåne :) min systerson ska döpas och vi ska fira min systerdotter oxå, hon fyllar år idag<3 hihi :) kommer sakna min sötnöt... jag kommer inte hem förren på måndag.. vet inte om jag kan träffa han då och sen ska han jobba tisdag, onsdag OCH torsdag.. "/ aja vi får väl se då :)

Hatar verkligen folk som lekar att dom är något.. Dom som kaxar upp sig och tror dom är coola, fast när det verkligen kommer till sig så springer dom iväg med svansen mellan benen.. Ni kan bara gå coh växa upp! Låt mig oh mina vänner bara vara?

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0