Trött? o.O

heej :)

Har haft en underbar helg med sötnöt ;) i fredags åkte vi först till järlåsa och umgickts med kusin o hennes kille sen vid halv nio åkte vi hem till honom istället :) vi hade huset för oss själva :D haha vi typ poppa pocorn och sen gick vi och satt/lag oss i soffan framför tv:n xD haha vi somnade på en yta som inte var större än en halvmeter jag sväär! haha x) jag låg ytterst och höll på att ramla ner minst 50 ggr :P hahah sen vid åtta vaknade vi och han lag sig i andra änden av soffan :P moahaha så jag fick mycket plats^^ men sa att det var för varmt... Sen somnade jag om till nio när jag vaknade av att han gick på toa :) Sen typ lag vi i soffan fram till ett halv två och inte gjorde något typ ;) sen gick han o köpte pizza eller jag tog nuggets :P vi kollade på film i hans rum medans vi åt på hans proector :D:D de var fett nice förutom att ljudet facka upp sig lite -.-.... hahah sen var det meningen att jag skulle åka hem på kvällen med de blev att jag stanna en natt till ;) hahha så jag typ bode hos honom :P den kvällen var vi upe lite längre.. fast jag minns inte hur jag somna o.O de är gaanska läskigt.. haha jag bara plötsligt vaknade vid typ halv 7 på morronen -.- han gick och satt sig vid datan då... jag reste mig upp för att kolla vad han gjorde o då sa han att han skulle skulle kunna somna om jag bah: noooooooo! haha men jag gick o lag mig iaf o han kom efter :) båda somnade om :) jag vaknade vid typ 10 över nio och han vid kvart i tio :P Sen gick dagen ganska fort den med... :( mamma hämtade mig vid halv fyra sen har jag typ inte gjort något på hela kvällen... förutom att sakna honom och blivit irreterad på min fot xD eller jo kusinen kom över ett tag :) vi garvade så mycket så jag trodde mina lugnor skulle sprängas och sen kom vi fram till att vi behöver en timme till att gå hem från varann för vi brukar stå och snacka utomhus skit länge ;) hhaahha aja de här var en riktigt lyckad helg :)

Imorron/idag är de den 25:e :D:D:D:D<33 hahaha skriver mera imorron efter jag kommer hem från stan :)

Kraam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0