Eine, Zwei, Drei öhm.. vart var jag?

Heej :)

Som övertexten är jag heeelt insatt på tyska nu :S jag har pluggat som faaan och jag hoppas det räcker.. diagnos imorron :/ hoppas det går bra.. :) Sen är det skoljoggen imorron oxå.. yippie -.- not! Efter det ska jag o kusin in till stan för att kolla kläder till skolfotot nästa vecka :D det blir najs, var på stan idag oxå men det var föra tt hjälpa grannen att klippa sig ;) och jag hittade present till michii oxå hon fyller på torsdag^^<33 Grattis i förskott din mupp<3

Ska nog lägga mig och läsa nu.. så det inte blir för sent.. mm.. aa.. tyska.. läxa.. sova.. bok.. HAHAH jag drev men goonaatt :D


Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0