Everything change but not always on a good way

Heej :)

Sitter nu och dricker mjölk och kollar igenom ganska mycket gammalt.. och kom på hur allt verkligen har förändras i mitt liv.. Vissa saker är väldigt bra! men andra helt fel.. Hur många har jag inte förlorat i min närhet.. Visst jag har ju träffat många nya oxå.. I förrgår fyllde jag år och de känns konstigt att det var ett helt år sen jag fyllde 14.. för de känns precis som igår.. jag kommer ihåg allt! sen kommer jag ihåg nyår förra året.. den ägde! den kommer inte bli likadan igen.. hoppas på en bra ändå.. året 2010 har gått vääääääldigt fort.. kommer ihåg november, december förra året och januari, februari detta år.. trodde det var dom lyckligaste månaderna i mitt liv.. men jag har så fel.. nu vet jag nästan var alla står.. vilken sida osv.. men jag är väldigt förrvirrad själv.. men jag vet var mitt hjärta är, här med dig♥
Ni som verkligen ställt upp för mig tackar jag så mycket och ni ska veta att jag finns för er också♥ Ni ska veta att de är ni som är mitt allt! Sen finns de personer som har ställt mitt liv upponer.. De har gjort året till en av dom värsta också.. Men nu känns de som inget kan få ner mig! Känner att jag äntligen kan resa mig från skithålet jag så länge legat i..

Oj vilket drama de blev.. haha :) allt jag skrev där är sant!! totalt! ^^
Ska snart gå o lägga mig tror jag.. :) Så jag kommer upp imorron! :D längtar♥

Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha okej :) <3

2010-09-26 @ 23:47:09
URL: http://michiandrea.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0