Ikea mat :D

heej :)

Sitter nu och ska snart ner o duscha^^ sen blire ansiktsmask o hårinpackning :D:D fett nice^^ idag var skolan nice michii var där oxå<3 hon hade studiedag så hon kom till våran skooola^^ (skulle aldrig gå upp så tidigt om jag var hon :O) Träffade sötis ett kort tag i slutet av dagen sen åkte jag in med mamma till stan :) vi åkte ut till gränby^^ sen kom syster oxå!<3<3 haha gillas! :D vi handlade kläder till min farbrors och fasters bröllop^^ och sen handlade vi skooor :D jag fick ett par vanliga skor och ett par vinterstövlar! :D imorron blire en skeeet dag -.- hatar tisdagar och torsdagar  -.- dom e såå jobbiga! >.< aja efter skolan imorron blir det väl att plugga.. matte prov på onsdag.. hoppas de kommer gå bra.. :)

Nej ska nog röra mig neråt mot duschen nu :) Sen pima mina naglar, hårinpackning och sen sängen!! :D

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0