Kusinhelg :D

heej :)

Har inte bloggat i helgen för jag knappt varit hemma :)
I fredags efter skolan gick jag och kusin hem till mig för att hämta recespt och sånt men vi stannade här i någon timme först innan vi gick över till henne :) Sen skulle dom äta hamburgare och de ville jag oxå ha så jag åt där :D Efter det så var vi allmänt flumm o jag orkade inte gå hem så jag sov där^^ Vi sov ute i husvagnen så vi satt på värmen för det var typ iskallt :S och med våran otur så var det skit varmt dagen därpå -.- så vi typ badade i svett när vi vaknade xD Fast ändå vi sov till halv två när moster kom och knackade på och så att vi var tvunga att gå upp för dom skulle in till stan men det tog en halvtimme innan vi kom in x) Då käkade vi lite och sedan skulle alla åka men sen bestämmde sig kusin för att stanna hemma med mig ist^^ Så då satt vi och spelade wii :D och när resten kom hem åt vi (igen) sen sov jag där igen :) Fast nästa dag vart vi tvunga att gå upp kvart över åtta för vi skulle till vänge till tjugo över nio eller jag iaf för att vi konfa ledare skulle samlas där då ^^ Sen kom konfirmanderna vid prick :) Allt gick bra och så o det var kul :P
När vi kom hem igen bakade jag och kusin för hon skulle ha med till skolan :P det var gött^^ kladdkaksmuffins och äppelmuffins :) Sen var vi ute och flummade xD nu sitter man nyduschad och ska egentligen plugga men orkar inte! Aja måste man så måste man (:






Knarkar denna låt just nu<3
 


Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0