Måndag -.-

Heej :)

Idag är det måndag xD Skolan var sådär idag.. Fast säger inte vrf.. :P
Efter skolan gick jag o kusin till maxii för att kolla sedan in till stan för att åka till hennes syster :) Det var nice^^ Vi hade allmänt trevligt :) När vi skulle åka hem så stannade vi till vid Max då tog jag en lyxshake!! :D:D Det var gött :) Sen flummade vi ute som vanligt fast det var inge kul.. Eller jo såklart fast hade nog för mycket att tänka på.. :/ Sen precis innan vi gick hem träffa vi en kompis och var med han ett ta :) eller följde honom hem xD Sen kom vi hem hit och min ksuin satt och spelade och dampade på datan :P Hon spelade mahjong och dampade på att min laddningssladd är glapp :O Det är skit jobbigt -.-

Aja ska nog ta en tidig kväll i kväll... fast jag pallar inte med skolan längre.. aja bara bita ihop.. det är ju bara ett år kvar (: Lite tröst iaf..

Gonatt allehopa och sov så sött :) puss på mun ;)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0