Sjuk men inte bara på det sättet

heej :)

Sitter i vardagsrummet, förkyld och har huvudvärk fast just den beror nog inte på att jag är sjuk...  Ska nog börja med lite läxor så jag inte kommer för långt efter i skolan :) Kommer nog imorron^^ Vi har hk sista timmen vill inte missa den :D

Igår var jag ju på stan och sen i vänge.. Efter jag var i vänge och väntade på bussen dog jag typ.. Eller något i mig dog.. När jag kom till Järlåsa gick jag inte hem direkt, orkade bara inte se någon.. Jag vandrade omkring med blöta kinder i en halvtimme ungefär innan jag till slut gick hem till kusinerna.. Mådde bättre efter det.. Min lilla kusin hade bakat kladdkaka som smakade riktigt gott :) Mycket vispgrädde och många skratt senare var jag ju tvungen att gå hem.. Men medans jag var där ringde jag mamma och sa att jag inte skulle till skolan nästa dag för jag inte mådde så bra.. Förkyld och så hon sa att hon nog tyckte det var bäst så jag kunde kyrera mig.. När jag kom hem satt jag på mig myskläder lag mig i sängen o kollade lite runt på datan innan jag stängde ner och lag mig under täcket det var då tårarna började igen..

Nej nu ska jag ta tag i läxorna och lyssna på bra musik!

KRAAM<3

Kommentarer
Postat av: nejja

sv: heeppp o:

2010-09-02 @ 21:18:30
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0