Underlat....<3

hejhej :)

var tvungen att gå till skolan idag tack vara no. redovisning som gick åt helvete!  xD ahhaha robins (i min grupp) mobil ringde mitt under och han går ut och svarar precis när han skulle börja prata och sen när han kom tillbax och började prata dog datan -.- man bah: yippie..... Aja den gick ganska bra förutom de ;)

jag vill ha en underlar oO hahaha ryck men ändå saknar de ljudet, var på en djurbutik med mamma och då var de en massa underlater och dom låter inte såååååå illa xD haha man bah: söt liten underlaaaat (:

Fredaah imorn da! :D vettefan vad jag ska göra då men ngt kommer jag väl på xD om inte ska jag väl typ dö x) nej men aja ska typ hoppa in i duschen nu och sedan kolla på ngn film och sen sussa xDD (diggar frf ordet sussa)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0