Wiiiiiee, nya byxor? O.o

Heeelllu :)

Sitter här i de tysta och typ glor :3 mihihii nej men jag kan inte sova :o -.- Ska nog koll ngn film o försöka sova iaf :D
Var på stan efter skolan och hittade några skit snygga byxor på cubus! :D:D:D haha kostade bara 149 :o rea ;) egentligen 499! så jag tyckte de var bra pris o 149 för ett bar jeans är skit billigt!!!! :D
Sen när ja kom hem skulle vi beställa pizza ^^ nej dom hade typ gjort så att de tutade upptaget hela tin där nere :o men jag o bror åkte ner o beställde ist :P
När vi hade ätit upp o så kollade jag lite på kenneln där jag ska köpa min lilla söta valp :) (NÄSTAN BARA EN VECKAA!!!!!!!!! :D:D!!!) hahaha han e skit söt, ser dock lite konstig ut med ett blått o ett brunt öga men se är lite speciellt :3 ser lite blind ut xD jaja de blir nog bra ;)

Aja ska nog stänga av häär nu :D gonatt^^

Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du kan länka så jag kan få se vad det är för hund! =P

btw, man ser inte texten på kommentarsidan =P

2011-02-05 @ 15:41:53
URL: http://hullaha.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0