4 månader? känns som 4 jävla år?!

För fyra månader sen var allt bra, mellan dig och mig och allt annat i världen.. jag mådde bättre än någonsin och kände mig otroligt glad hela tiden, jag svär om någon skulle dö skulle jag ändå inte kunna sudda ut leenedet jag hade då, jag minns att när jag sa det till dig sa du något som " aww.. va söt du är men tänk om de var jag som dög da?" hah. Du var alltid så glad och jag dog när jag såg dig le.. Jag vet inte riktigt vad som hände.. de gick så fort men ja.. jag klandrar såklart mig själv, för de måste ju ha varit något som var fel! Jag skulle ge nästan vad som helst för att få en blick, ett hej eller något! men jag ät bara luft för dig eller hur? Du vet inte hur mycket jag saknar dig, men tro mig de gör jag! Men ja de här var ju inte hela livet, jag är bara 15 och allt kan hända, får inte hacka upp mig på allt som händer då kommer jag aldrig komma någon vart, men jag kan inte sluta tänka..

Men men sånt händer..
JAG VILL DUSCHA! haha ryck? yes, ska nog göra de sen göra en STOR FET kopp choklad :D o sedan sussa x) säger man så? sussa? xD haha va roligt de lät :P aja nattinatti :*

KRaam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0