Ärlighet varar längst!

Okey jag ska vara ärlig, jag saknar dig ja, alla minnen ploppar upp i min hjärna hela tiden de är inte kul! men jag kan inte hjälpa de heller.. Jag kanske inte har varit så snäll men vafan! vad ska jag göra då!? jag tänker inte ta de första steget inte den här gången, de är du som får göra det, för jag orkar inte längre, kämpar upp ur sängen varje dag fast jag bara vill ligga kvar och försvinna, jag har vänner som verkligen ställer upp och jag älskar er som fan<33 men jag är så fucking förvirrad nu så de inte är sant! jag orkar inte hålla på. Gillar du inte mig så fine men skulle jag någonsin ha betydd något för dig så varför hålla på såhär? men ska inte klaga de finns barn i africa som har de värre...


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0