Okey okey

heej :)

Asså jag håller mig undan allt de här.. jag orkar inte längre bara okey? Jag säger inget för då kan jag inte få skulden för något heller.. Även fast de verkar som jag får de, ibland vill man bara bort >< glömma allt annat och komma till en annan värld.. jo tjena som om det går? x( Men allt är tyvärr verkligt och ja jag är rädd för vad som kommer hände med dig okey? jag bryr mig frf, vare sig jag vill eller inte. Jag vet inte hur du känner eftersom vi inte pratar men men.

Nej ska vara lite positiv oxå^^ Idaah har varit en ganska okey dag... Kom ju någon vart på slöjden iaf :) ska sticka en hundfilt oO hahahah det ska vara både rätstickning, mosstickning och slätstickning ;P hihih sen efter skolan fick jag sällskap te stan med petter :) han skulle träffa sin syrra och några kompisar tror jag. påväg mot hm där jag skulle träffa michii träffade jag sebbe x) haha shit vad rädd jag vart, jag pratade med petter och sen ser jag någon extremt lång framför mig och känner att den kollade på mig ;P och där stod han haha, jag fick en kram och sen märkte jag att han har växt <.< han var ju typ 1.87 förut nu var han 1.90 sa han haha :P värsta basrösten oxå :P
haha sen skildes jag o petter åt och jag gick till hm :P där träffade jag michii (hade inte träffat henne på länge, de var fett kul<3) sen gick vi mot gina där hon provade lite olika kläder och jag råkade slå till en tjej i ansiktet när jag skulle visa något för michii haha xD men de var ju hon som kom ivägen :o!? haha iallafall sen kom fästmö och någon kille som hette dennis, han var ju fett schyst ju :D haha dom åt cheaseburgare med KVAIAR! K.A.V.I.A.R?!
Efter de typ sprang han te bussen över vägen :P de såg ganska kul ut :) haha jag o min fästmö gick mot toan i st.per och när vi var där kom VÄRSTA fjortisgänget in och när jag säger värsta menar jag verkligen VÄRSTA -.- dom var typ mellan 10-12 år? man bah: o...m...g.... xD

Ska nog skriva lite och sen hämta något att dricka :D
Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha så jävla värd eftermiddag! :D Och jag kan garantera att hamburgaren smakade vidrigt! xD

Och fjortisarna borde dö!

Puss, jag älskar dej :* <3333

2011-01-22 @ 12:51:41
URL: http://flurriburr.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0