The Studio :)

heej heej^^

Är på ultra bra humör idag :D Igår somnade jag typ tidigt, vid ett ungefär ;) för att sedan gå upp vid halv 7 -.- aja sen tog mamma och jag bussen 07.03 mot stan ;) där träffade vi upp Syster och åkte sen till Stockholm^^ När vi kom till station skulle vi vänta på en annan kompis<3 När hon väl kommit började vi gå mot The studio, det var slask hela vägen så vart typ dyngsur -.- kul lixom -.- Aja väl framme tog vi någon skum express hiss upp xD haha
Sen när vi kom in skulle vi regestrera oss och sen fick vi sitta och vänta ;) (the Studio = modell för en dag studio) Therese fick gå först och bli sminkad, sen jag och sist syster :) Jag fick en jätte snäll sminkare , han pratadebara engelska dock x) haha jaja, jag valde lite blandning av party och vardagsaktigt^^ vart jätte fint :D Till mitt hår valde jag volym och lite lockar vart oxå jätte fint :D! Sen fotades vi^^ det var skit kul :D totalt vart det 184 bilder på oss. Men jag valde bara tre för dom var skit dyra :O aja Therese valde oxå tre och syster bara två :D nej men jag tror alla hade väldigt kul^^ Mamma var tvungen att följa med bara för att jag var under 18 -.-'

Nu har jag fått reda på att vi ska hämta min lilla valp den 13/2 :D sjukt kul de oxå :P Snart mat sen kommer kusin och då ska vi dansaa :D:D


(En bild :D)


Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Carole

Modell? ;o :D fin bild!<3

2011-03-19 @ 20:13:23
URL: http://carroyvonne.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0